4. Lekce: Komunikace s dětmi o učení
Ve čtvrté lekci se budeme věnovat komunikaci s dětmi v situacích, kdy se jim nechce učit, ale nás tlačí požadavky vzdělávacích dokumentů.
4. Lekce: Komunikace s dětmi o učení Číst dál »
Ve čtvrté lekci se budeme věnovat komunikaci s dětmi v situacích, kdy se jim nechce učit, ale nás tlačí požadavky vzdělávacích dokumentů.
4. Lekce: Komunikace s dětmi o učení Číst dál »
Ve třetí lekci budeme přemýšlet nad tím, jak vytvořit prostředí, které přináší podměty všem dětem.
3. lekce: Prostředí pro učení Číst dál »
Ve druhé lekci se zaměříme na nás průvodce dětí. Ujasníme si, jak se můžeme postavit k řízení učení, jak přistupovat k různým dětem z pohledu věku i vrozených potřeb.
2. lekce: Role Průvodce Číst dál »
V první lekci vás čeká teoretická lekce o tom, co je motivace a jaké mohou mít děti potřeby. Dále si budeme zlepšovat svoji všímavost a učit se vytvářet si situace, kde se dobře pozoruje.
1. lekce: Motivace a potřeby dětí Číst dál »