Jak (ne)tlačit děti do učení
V pondělí 11. 11. 2024 proběhl v rámci klubu Učení v tématech webinář na téma Jak (ne)tlačit děti do učení.
Jak (ne)tlačit děti do učení Číst dál »
V pondělí 11. 11. 2024 proběhl v rámci klubu Učení v tématech webinář na téma Jak (ne)tlačit děti do učení.
Jak (ne)tlačit děti do učení Číst dál »
Záznam webináře ze srpna 2023, kde jsme si povídali o tom, jak dobře začít nový školní rok a jak plánovat témata.
Záznam webináře: Jak dobře začít školní rok a plánovat témata Číst dál »
Někoho to trápí často, někoho jenom někdy. Jak splnit požadavky vzdělávacích programu a přitom děti neustále netlačit do činností, které je nebaví. Jedna z cest je hledat průniky. Není to nic zázračného, co nás spasí ve všech případech, ale může to výrazně minimalizovat situace, kdy se s dětmi dostáváme do konfliktu.
Záznam webináře Jak hledat průniky Číst dál »
Hlavní část webináře jsme věnovali testu pro průvodce (rodiče a učitele). Kde máme bariéry při podporování dětí při učení. Druhou část webináře jsem věnovala konceptu Učení v tématech podle Malstrom.
Záznam webináře z Učení v tématech Číst dál »
Já nejsem člověk, který by propagoval nějaký dogmatický přístup k učení. Věřím tomu, že učení je velmi individuální záležitost, stejně tak i směr, který si zvolíme jako škola nebo rodina. Video Principy učení podle Malstrom tak vnímám, jako souhrn mých zkušeností a přístupu k vymýšlení programu pro děti. Vám může pomoci lépe porozumět tomu, proč některé aktivity nabízím, nebo jak s nimi pracovat s dětmi.
Principy učení podle malstrom Číst dál »
Sladit potřeby dětí v heterogenní skupině není vůbec jednoduchý úkol a je celkem jedno, zda se jedná o komunitní školu, třídu s dětmi, které jsou hodně rozmanité, nebo domácí prostředí se 2, 3, 4,… sourozenci. Mám pro vás 7 tipů, které jsou ověřené a mohou situaci pomoci.
7 tipů pro heterogenní skupinu Číst dál »