Co může být hmatatelný výsledek učení
Záznam webináře z 15. 4. 2024 o tom, co všechno může být hmatatelným výsledkem učení.
Co může být hmatatelný výsledek učení Číst dál »
Záznam webináře z 15. 4. 2024 o tom, co všechno může být hmatatelným výsledkem učení.
Co může být hmatatelný výsledek učení Číst dál »
Záznam webináře, který vzniknul pro klubu Učení v tématech v lednu 2024. Mluvila jsem o tom, jak učit matematiku v heterogenní skupině tak, aby děti mohly pracovat na své úrovni a zároveň aby se průvodci nezbláznili z hromady práce.
Matematika v heterogenní skupině Číst dál »
Záznam webináře, který proběhl 20. 3. 2024, o jarních aktivitách a tématech. Tedy o tom, co můžeme dělat s dětmi od Velikonoc do svateho Jana.
Webinář Jarní aktivity Číst dál »
Záznam webináře ze srpna 2023, kde jsme si povídali o tom, jak dobře začít nový školní rok a jak plánovat témata.
Záznam webináře: Jak dobře začít školní rok a plánovat témata Číst dál »
Někoho to trápí často, někoho jenom někdy. Jak splnit požadavky vzdělávacích programu a přitom děti neustále netlačit do činností, které je nebaví. Jedna z cest je hledat průniky. Není to nic zázračného, co nás spasí ve všech případech, ale může to výrazně minimalizovat situace, kdy se s dětmi dostáváme do konfliktu.
Záznam webináře Jak hledat průniky Číst dál »
Hlavní část webináře jsme věnovali testu pro průvodce (rodiče a učitele). Kde máme bariéry při podporování dětí při učení. Druhou část webináře jsem věnovala konceptu Učení v tématech podle Malstrom.
Záznam webináře z Učení v tématech Číst dál »