fbpx

Moje lekce:

Kurz Vytvoř svůj zážitkový program pro děti

Vítám Vás v kurzu,
kde budeme tvořit zážitkové programy pro děti a učit se o nich přemýšlet v širším kontextu.

Čtyři lekce a dva týdny podpory navíc

Kurz je rozdělen do čtyř lekcí, které jsou plné videí s teoretickými i praktickými videi, které Vám pomohou vytvořit zážitkový program, který bude vycházet z Vaší osobnosti a bude  přizpůsobený potřebám Vašich dětí nebo žáků. V tomto běhu jsou součástí kurzu i bonusové lekce o aktivitách a přípravě zážitkového programu pro environmentální výchovu.

Úvod do kurzu ZP

V tomto příspěvku se dozvíte základní informace o tom, co nás čeká v kurzu Vytvoř svůj zážitkový program pro děti.
Jdu na lekci →

1. lekce: Podmínky, formy, cíle

V první lekci se budeme věnovat tématům, která je potřeba dobře si rozmyslet na začátku přípravy programu (výchozí podmínky, formy, cíle).
Jdu na lekci →

2. lekce: Téma, motivace, Bariéry

Ve druhé lekci se budeme věnovat tématům hledání tématu pro zážitkový program, motivaci a bariérám, které se mohou u dětí objevit.
Jdu na lekci →

3. lekce: Jak vybírat aktivity

Ve třetí lekci se dozvíte, jak vybírat aktivity pro svůj zážitkový program, tak aby aktivity fungovaly dobře s různými dětmi a dohromady dály smysluplný celek.
Jdu na lekci →

Bonus: Aktivity

V této bonusové lekci je pro Vás připraveno 5 videí o typech aktivit, které se Vám budou hodit při přípravě programu.
Jdu na lekci →

4. lekce: Příprava a realizace

Ve čtvrté lekci se podíváme na to, jak se prakticky připravit na realizaci zážitkového programu a na co si dát pozor.
Jdu na lekci →

Bonus: Zážitkový program pro EV

Ve videích se dozvíte, jak připravit program pro environmentální výchovu v souladu s metodikou, kterou jsem Vám představila v kurzu.
Jdu na lekci →

Pravidlo 3 aktivit a výběr příběhu

V lekci naleznete video o tom, jak pracovat s pravidlem 3 aktivit a jak vybírat příběh pro zážitkový program
Jdu na lekci →

Jak efektivně tvořit programy

Závěrečná lekce kurzu směřuje k tomu, jak efektivně tvořit programy tak, abychom vymysleli program rychle bez zbytečných slepých uliček.