Dostanete nálož aktivit na téma cestování, které jsou didakticky promyšlené, a dají se upravovat podle úrovně.
Podpoříte vnitřní motivaci, rozvinete tvořivost, zručnost, kritické myšlení, fantazii, ale i spoustu dalších věcí.
Zažijete si, jak učit v tématech netradičně s důrazem na vrozené potřeby dětí.
Dáša:
Byly to příjemně strávené chvíle, děti se nejprve soustředily na videa (a říkaly si o další), pote se zájmem chtěly zkoušet úkoly. Zjistily, ze určitě téma nemusí byt "jen" to téma, ale ze ho lze promítnout i do jiných oblasti 😉 za mě super.
Romana:
Pre mňa ako rodiča domškoláka a doskolkara bolo Učenie v témach neuveriteľne odľahčenie od času stráveného premýšľanim a dohladavanim aktivít, ktoré autorka zmysluplne a láskavo podava detom. Príbeh na začiatku dieťa pútavo vtiahne do deja, od ktorého sa odvíjajú ďalšie aktivity, ktoré dieťa už "navnadene" chce okúšať.
Eva:
Tyto tři týdny byly skvělé a jsem moc vděčná, že jsem se jich mohla účastnit. Uvědomila jsem si, jak moc nepoužívám různé metody učení. Byly to neuvěřitelně nápadité aktivity. U většiny bych si dřív vůbec netroufla je zkusit. Nadchlo, mě, jak to jde často udělat jednoduše a výsledky nebo zapojení dětí je veliké.
Děti díky Učení v tématech získaly hodně kvalitně prožitého času se mnou a manželem. Kromě plné pozornosti a velké zábavy, se také naučily hodně nového a zajímavého, k čemu bychom se nejspíš jen tak nedostali.
Irena:
Učení v tématech se nám se synem moc líbilo, protože se nám otevřely právě nová témata, ke kterých jsme se mohli bavit nejen při samotném učení, ale i venku na procházkách. Tím že nějaké aktivity byli již připravené nastartovalo to spoustu otázek o dalších věcech, takže jsme nakonec ani všechny úkoly nestihli, jelikož jsme bádali i svým směrem, což je pro mě úplně nejcennější, zažehnout v synovi tu krásnou jiskru po vědění. Což teď s miminkem je pro mě velice těžké, chystat si ještě nějaké materiály a nápady dopředu. Za mě výborný nápad.
Jak využívat o prázdninách přirozené podněty k učení. Jaké hrát hry a čeho si všímat a zapisovat jako inspiraci pro další školní rok.
„Co děti přirozeně dělají a má to velký vzdělávací potenciál?“ Je taková ústřední průvodcovská otázka, kterou jsem si pokládala.
Vy víte, že se vaše děti/vaši žáci učí každý den, ale čas od času je potřeba někomu dodat důkazy o tom, že učení probíhá. Pro domškoláky to může být přezkoušení. Pro učitele je to snadný způsob, jak rodičům i vedení ukázat, že se děti učí.
„Co všechno mimo vypracovaných pracovních listů, plakátů, sešitů se dá ukázat jako výsledek učení?“ To bude tématem webináře.
Ochutnávku klubu Cestování nejen prstem po mapě si můžete koupit do 27. 6. Je nutné, aby platba proběhla do konce června.
2100 Kč
Nejlepší by bylo vidět, jak může fungovat Učení v tématech naživo, ale i střípky z našeho domácího učení se počítají.