Jak zmapovat, co přesně děti v programu potřebují a jaké možnosti máme, když je chceme nasytit prožitky.
Jak motivovat různě staré děti s rozmanitými zájmy a temperamenty do programu.
Poskládat aktivity do správného pořadí tak, aby se vzájemně podporovaly, a udržovaly u dětí vysokou míru motivace a zapojení.
Připravit si harmonogram zážitkového programu, včetně praktických poznámek pro realizaci. Dopředu si označit krizová místa a vyvarovat se zbytečných chyb.
Kurz mě moc bavil a těšila jsem se na příspěvky od Karoliny. Do kurzu jsem vstupovala jako takový poučený a současně opakovaný začátečník ( z hlediska změn práce, životních etap, místa, kde žiji,…). Karolina si dala záležet podávat témata tak, aby byly použitelné všestranně – pro děti školkové, školní, dospívající, rodiče s dětmi… a to jsem potřebovala, získala jsem všestranné portfolio i podrobné a konkrétní vhledy. Nejen na možné účastníky programu, také na sebe..
Petra K.
Před kurzem jsme cítila nějaký tvůrčí blok, neměla jsme nápady a měla pocit, že aktivity které tvořím jsou pořád na jedno brdo. Kurz byl skvěle pojatý – při sledování videí mě napadali další a další varianty aktivit a nutilo mě to jít více do hloubky a zamýšlet se nad tvorbou programu úplně jinak. Kurz mi dal více než jsme čekala, vidím to hlavně na tvorbě nových materiálů, ten posun tam je zřetelný. Určitě ho doporučuji.
Tábornice Kačka
Kurz mě posunul v tom, že jsem se nabyla energií. Utvrdila jsem se ve svých postojích. Podpora i odbornost byla nad mé očekávání, příjemná , skvělá, 100%.
J. L. (učitelka MŠ)
"Prací s dětmi se bavím už 25 let a člověk se občas potřebuje vrátit ke kořenům. Jít kupředu a stále hledat nové impulsy je jaksi samo sebou, ale tenhle projekt mi pomohl vzpomenout si na některá dávno zapomenutá dobrodružství."
Kateřina R. (učitelka na gymnáziu, dlouholetá vedoucí v oddíle)