fbpx

webinář pro průvodce (rodiče, učitele) - v pondělí 16. 1. 2023 od 18:30

Nemáš čas, tak integruj!

Nauč se začlenit podporování osobnosti dítěte do učení i života.

Chcete se opřít do podporování dětí, ale nezbývá vám na to čas?

Je pro vás důležitá sebehodnota dětí, ale nevíte, jak ji prakticky posilovat?

Jste učitel(ka) a jste rádi, že stihnete obsah svého předmětu, a na nic jiného už nezbyde prostor?

Jste rodič domškoláka a máte co dělat, abyste stihli výstupy ŠVP, a na to důležité vám nezbývá čas?

Den nenatáhneme, ale můžete se naučit smysluplně integrovat důležitá témata do života dětí i do jejich učení.

Jaké nastavení myšlení můžeme podporovat u dětí?

Takové, které je nebude brzdit jít si za svými sny, a využívat při tom svých silných stránek.

Emoce dětí

Emoce jsou informace, mají předat zprávu, a ne mě zastavit.

  • „Už to nikdy nebudu dělat.“ (Mám vztek, že mi to nejde. )
  • „To není nic pro mě.“ (Mám strach to zkusit)
  • „Nevím“ (Stydím se říct svůj nápad/názor).

Nebudu plýtvat energií na něco, v čem můžu být průměrný, když můžu v něčem jiném rozvinout svůj talent naplno.

  • „To je super, že mi ta matika jde, a nemusím se jí učit, aspoň mi zbyde čas na angličtinu, kde je to průšvih.“ (Jako fakt je to dobrá strategie?)

Chyby, překážky, krize jsou součást cesty a příležitosti vyrůst.

  • Nevzali mě na střední uměleckou průmyslovku, takže nemám talent a vyrábět šperky není povolání pro mě.
  • Zapomněla jsem jsem poslat motivační dopis, tak to nemá cenu vůbec chodit na pohovor.
  • Stáhnul jsem si program na programování, zaviroval mi počítač, už nikdy nebudu stahovat žádnou aplikaci. 

Co se na webináři naučíte?

Jak zavést jednoduché návyky, které budou každý den podporovat vaše děti nebo žáky ve zvládání emocí a poznávání silných a slabých stránek.

Jak integrovat podporování dětí do jakéhokoliv předmětu nebo tématu (například matematiky, češtiny, přírodopisu…).

Jak překonávat u dětí strach z chyb.

Čekají vás tipy na konkrétní aktivity, ale zároveň se i dozvíte proč a kdy je zařazovat, aby to dávalo smysl.

Karolina Hornová

Co ví Karolina o podporování dětí?

Mám přes 23 let zkušeností s provázením dětí. Začínala jsem jako vedoucí v turistickém oddíle, byla jsem lektorkou vzdělávacích programů, učitelkou na gymnáziu, hlavním pedagogem v komunitní školce a jsem mámou čtyř kluků, z nichž dva jsou domškoláci.

Dlouhodobě se zajímám o inovativní přístupy ve vzdělávání, dokážu nacházet společné a funkční principy v alternativních pedagogických směrech (Waldorf, Montessori, Svobodné školy aj.), ale hlavním zdrojem mých poznatků je schopnost dobře vnímat individuální potřeby dětí a reagovat na ně.

Chcete INTEGROVAT?

Stačí vyplnit své jméno a e-mailovou adresu a do vašich schránek přijde e-mail s informacemi o webináři.